
Beste buurtgenoten, we zijn opzoek naar enthousiaste mensen die ons willen helpen met:
1) 75 jaar bevrijding in Oud-Ittersum op 14 april: een bijeenkomst, initiatief, herdenking of iets anders
2) In het voorjaar gaan we muurschilderingen aanbrengen in de Thorbecke-tunnel onder leiding van Klaver 5, in opvolging van de Burendag 2019. Wie wil er helpen met de voorbereidingen (onderlaag)?
3) Tijdens NL-DOET (13 & 14 maart) gaan we de wijk schoonmaken- met hulpstukken van de Rova zwerfafval opruimen. Wie wil helpen? https://www.nldoet.nl
4) Een themadag over Oud-Ittersum misschien ?
Alle suggesties & hulp welkom!
