Wiebe aan het woord

Beste inwoners van Oud-Ittersum,

Al vanaf 2015 ben ik samen met buurtbewoners actief bezig in ons ‘dorp’ om aandacht te vragen voor het welzijn, woongenot en verkeersveiligheid (30 km). Of het nu gaat om het kinderfeest op Burendag, of de schoonmaakactie in samenwerking met het Oranjefonds.

Ik ben positief dat het bestuur van wijkvereniging Oud-Ittersum allerlei initiatieven van de bewoners van onze wijk wil ondersteunen. Op deze manier kunnen we samen onze buurt verbeteren. Op dit moment zijn er vanuit de wijkvereniging 3 werkgroepen bezig om de buurt nog mooier en veiliger te maken.

U komt mij in de buurt tegen als actief lid van de wijkvereniging en hoop zodoende mijn steentje bij te dragen en spoor u aan om ook lid te worden. Samen staan we immers sterk!

Wiebe Feenstra-Baron

Hartelijke groet, Wiebe Feenstra