Agenda ledenvergadering

Rondvraag

Stemmingsvoorstellen:

Verkiezing bestuur
Het bestuur stelt zich verkiesbaar per 1 januari 2020. Voorstel is:
Saskia Udding-voorzitter
Michel Melenhorst-penningmeester
Margreet Hendriks-secretaris

Leden die zich ook verkiesbaar stellen voor één van de drie bestuursfuncties, wordt gevraagd zich per e-mail aan te melden op info@wijkverenigingoudittersum.nl voor 10 september 2019.
Graag ontvangen we daarbij een motivatie. Stemming over het bestuur zal plaatsvinden op de eerste ledenvergadering van 12 september 2019.

Contributie
De contributie wordt vastgesteld op 15 Euro per jaar per lid (per huishouden). Deze zal in januari geïnd worden. Omdat 2019 een half jaar is, waarin we wel opstartkosten voor de vereniging hebben, is het voorstel 7,50 Euro per lid.

Toename bebouwing en indiening zienswijze
Het bestuur vraagt toestemming aan de leden om namens de Wijkvereniging Oud Ittersum een zienswijze in te dienen, wanneer een bestemmingsplanwijziging wordt ingediend bij de gemeente betreffende  het werkgebied van de Wijkvereniging. Dit is de driehoek afgebakend door de Oldeneelallee, de spoorlijn Zwolle-Deventer en (inclusief) de Nieuwe Deventerweg. Gezien de korte termijn waarbinnen een zienswijze ingediend moet worden, vraagt het bestuur toestemming om handelend op te treden namens de vereniging. De voorlopige tekst voor zo’n zienswijze zal gepubliceerd worden via de website. Alle leden zullen hierover per email geïnformeerd worden. De leden hebben dan een aantal dagen de tijd om te reageren.