Burendag Oud-Ittersum

Burendag zaterdag 28 september in Oud-Ittersum

Voor de vierde keer wordt er op 28 september een gezellige burendag in Oud Ittersum aan de Thorbeckelaan georganiseerd. Dit jaar is er een extra vol programma voor jong en oud.

Vanaf 13.00 uur is er een kleedjesmarkt. Kom ook en verkoop jouw spullen! Vanaf 14.00 uur is er veel te doen voor kinderen: Ponyrijden, Schminken, Springen, Spelletjes, Bouwen en Klimmen, Broodjes bakken én Graffiti spuiten! Tijdens deze Burendag willen we met de kinderen (8 – 21 jaar) het fietstunneltje bij de Thorbeckelaan met graffiti onder handen nemen. Dit gebeurt o.l.v. de ervaren Zwolse graffitikunstenaar Stefan van Klaver5.com. Heb jij ideeën of een schets die we kunnen gebruiken? Doe deze dan voor 20 september door de bus bij de Groen van Prinstererlaan 32. Laat je creativiteit stromen en doe mee!

Naast de kleedjesmarkt is er om 13.00 uur ook een markt voor volwassenen. Ben je ZZP-er met mooie producten of diensten van kunstenaar tot timmerman? Of ben je hobbyist en bak je heerlijke taarten? Toon dan je werk op deze markt. Een leuke manier om je buren te laten weten wat jij de buurt kan bieden. De markt vindt plaats in de speeltuin aan Thorbeckelaan en kramen worden verzorgd. Laat het even weten wanneer je deelneemt aan deze markt.

Kom samen kletsen met een koffie of een glaasje fris met lekkere buurtbaksels. Vanaf 16.00 uur nodigen we iedereen uit te komen picknicken (zelf meenemen) in de speeltuin!

Dit alles in samenwerking met Indaba en Sio en dank aan Premie op Actie voor sponsoring.

Locatie: Thorbeckelaan, Indaba en Speeltuin.
Voor informatie, whatsapp of bel naar Jobke: 06 82132268.